tapi tau la kan Federal Highway tu bile ujan turun..pagi jumaat lak tu.. adoiiii..
the meeting was supposed to start at 10am.. i left the office at t8.30am dengan harapan..
tgk2 jam 10am kt smart tunnel area lg..jam sana sni..jam 10am pon maseh jam ker woi???cube u tgk jln yg sebelah smart tunnel tu..jam nyaaa adoiiiii
tp ok gak.. i nk try Smart Tunnel 4 the 1st time..nervessss nih.. hihkhik..tol die rm2.. terowong nih..kalo time banjir dieorg akan tutup bg air ujan mengalir dr utara KL ke selatan KL.. or viceversa.. xhengat lahh
tgk2 dlm tunnel pon jammmmmmm ke?? sentap!
tp like people always said..theres a light at the end of the tunnel... tadaaa!!!! walopon lmbatt.. :P the sight of the iconic Petronas twin tower never fail to give me a sense of amazement and pride.. i was smiiten by a building??? hehehe..
suker btul tgk.
No comments:
Post a Comment