went to Pavillion KL last weekend with a dear fren..was very impressed with the Chrstmas deco set up at the place.. meletop jgk laa.. wonder when can i experience winter like in the nothern atmoshere..hehehe tp suke la pg area ni sbb ade Uniqlo.. my current favorite clothng brand.. From Tokyo to KL the tagline read..emmm
3 comments:
tak pernah pi Pavilion. Uniqlo pon tak pernah jumpe....huhuhu
omg..yeke syg? pavilion tu tmpat org kaya2.. uniqlo tu brand pakaian dr jepen.. tp dheit88..die kt farenheit88 , yg depan pavilion.. i suke la..sbb xmahal sgt..tp nice cuttingg..gitew
nanti i turun kl i nak gi jengok la. ehehe
Post a Comment